Perinteisten puhelinjärjestelmien aika on ohi. Nykyaikaiselta viestintäratkaisulta vaaditaan joustavuutta ja mahdollisuuksia integroida eri tietojärjestelmiä ja ominaisuuksia asiakaspalvelun parantamiseksi.

Tässä rajattoman integraation ja innovatiivisuuden ajassa unohdetaan usein järjestelmän perusominaisuudet. Laadukkaat järjestelmämme ovat erinomaisia äänenlaadultaan ja toimintavarmuudeltaan. Tässä vuosikymmenien kokemus telealalta erottaa DigiCenterin useimmista kilpailijoistamme.

Vaikka toimittamamme viestintäkokonaisuudet tarjoavat ominaisuudet, jossa mielikuvitus usein rajoittaa enemmän kuin tekniikka, oleellisinta on huomioida järjestelmän helppokäyttöisyys ja äänenlaatu.

Hienoinkin ominaisuus jota ei osata käyttää, on hyödytön. Kaikissa tuotteissamme olemme panostaneet helppokäyttöisyyteen ja lisäksi järjestelmätoimituksiimme kuuluu aina kaksiosainen käyttökoulutus.

Etätyöratkaisuillamme sinulla on mahdollisuus tehdä työtä missä tahansa säilyttäen toimistolla käytössäsi olevat parhaat työkalut mukanasi.

Kuinka arvokas sinun asiakkaasi on? Ratkaisuillamme huolehdimme myös siitä, että jopa nettiyhteyden katketessa työnteko voi jatkua ilman keskeytyksiä. Myös asiakaspuhelut toimitetaan varareitityksen ansiosta aina perille. Takaisisoittopalvelumme ansiosta asiakkaasi huomioidaan, vaikka henkilöresurssit eivät siihen joka tilanteessa riittäisikään. Tällöin saat lisäaikaa asiakaspalveluun ja asiakkaasi ei tarvitse jonottaa saadakseen palvelua.

Esimerkkejä nykyaikaisista järjestelmäominaisuuksista

  • Takaisinsoittopyynnöt
  • Videopuhelut
  • Neuvotteluhuoneratkaisut
  • Puheluiden nauhoitus
  • Selainpuhelimet kotisivuille
  • Pikaviestit ja sähköposti-integraatio

Esimerkkejä järjestelmäintegraatioista

  • Matkapuhelimet
  • DC-palvelualusta
  • Outlook
  • CRM
  • kotisivu